Autor: Mari Arnover • 14. aprill 2020

Klientide kuulamine annab konkurentsieelise

Kas oled olukorras, kus elu ja äri on muutunud üleöö nii palju, et kaob fookus – kuhu ja kuidas edasi? Ettevõtjal on pidev mure, kust leida kliente. Küsin: millal viimati võtsid tõsiselt kuulda püsikliente, kes sulle raha sisse toovad ja muutsid oma toodet-teenust vastavalt sellele?
Kliendiuuringud.ee juht Mari Arnover viib läbi veebikoolituse, kus räägib lähemalt kliendiuuringute läbiviimisest ja dialoogist klientidega.

Headel aegadel kipume muutuma üleolevaks. Ah, mis see klient ikka teab! Meil on tehnoloogia ja müüginumbrid ja eesmärgid – meie teame, missugust toodet on turule vaja. Tihti pole ettevõttes süsteemi, mis aitaks kuulda võtta „üksikute karjet kõrbes“ ehk nende klientide tagasisidet, kes kirjutavad või helistavad. Tuttav olukord, mis?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700