Autor: Marianne Liibert • 24. märts 2020

Majanduslik kaos annab väga head võimalused ettevõtte turupositsiooni parandamiseks

La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik rääkis olukorrast turundussektoris, kodukontoris töötamisest ja kriisiaja võimalustest. "Momendil on ettevõtetel väga hea võimalus kasvatada brändi lojaalsust ning mainet, kui nad oskavad tarbijaga suhestuda ning leida kriisis võimalusi," sõnas Aavik.
La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik tõdes, et kriisid on majanduse üks osa, millega peab iga ettevõtja arvestama.

Kuidas olete praegu oma töö korraldanud, kas olete kogu tiimiga kodukontorites?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700