Autor: Best Marketing • 11. märts 2020

CASE STUDY: eduka brändikommunikatsiooni saladus

Tele2 Eesti ja MediaBrokeri koostöös sündinud Tele2 brändikommunikatsiooni tegevused tunnistati möödunud aasta parimaks meediateoks. Edu saladuseks võib pidada õiget tasakaalu brändivate ning aktiveerivate kanalite vahel.
Kristian Koll ja Eliine Rannajõe MediaBrokeri tiimist
Foto: Marianne Liibert

AASTA MEEDIATEGU 2019 GRAND PRIX

Tele2 brändikommunikatsiooni tegevused

Periood: mai – detsember 2019

Klient: Tele2 Eesti

Agentuur: MediaBroker

Kampaania näidised ja videod: Not Perfect

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700