Autor: Marianne Liibert • 22. jaanuar 2020

Reklaamihindade tõus teleturul

Palusime kahe Eesti suurema telekanalite grupi esindajal selgitada, kuidas nende 2020. aasta hinnakiri varasemaga võrreldes muutus ja mida see tähendab eetri ostjatele, sealhulgas turundajatele. Olukorda kommenteeris Initiative'i meediadirektor Madis Altermann.

Samade tarbijateni jõudmiseks on vaja panustada rohkem raha

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700