Autorid: Olesija Saue, Evelin Org • 21. jaanuar 2020

Tegevjuhi persoonibränd võib tõsta ettevõtte väärtust 75%

Ettevõtte tegelik väärtus ei peitu üksnes ettevõtte varades, oskusteabes, kogemustes. Oluline on ka potentsiaalsete ja olemasolevate klientide peas olev ettekujutus sinu ettevõttest, omanikest, juhtidest ja töötajatest ehk brändist. Mida edukamaks oma ettevõtet soovid muuta, seda olulisemaks muutub ka persoonibränding.

Nii nagu tarbijad muutuvad aina nõudlikumaks toodete, teenuste ja ettevõtete suhtes, muututakse nõudlikumaks ka tööandja ja tegevjuhi maine suhtes. Töömaailm on muutumas koos töö olemuse, tööalaste suhete ja töötamise vormidega. Tänapäeva konkurentsitihedas ühiskonnas tagasihoidlikkusega kaugele ei jõua.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700