Autorid: Olesija Saue, Evelin Org • 21. jaanuar 2020
Tegevjuhi persoonibränd võib tõsta ettevõtte väärtust 75%
Ettevõtte tegelik väärtus ei peitu üksnes ettevõtte varades, oskusteabes, kogemustes. Oluline on ka potentsiaalsete ja olemasolevate klientide peas olev ettekujutus sinu ettevõttest, omanikest, juhtidest ja töötajatest ehk brändist. Mida edukamaks oma ettevõtet soovid muuta, seda olulisemaks muutub ka persoonibränding.
Nii nagu tarbijad muutuvad aina nõudlikumaks toodete, teenuste ja ettevõtete suhtes, muututakse nõudlikumaks ka tööandja ja tegevjuhi maine suhtes. Töömaailm on muutumas koos töö olemuse, tööalaste suhete ja töötamise vormidega. Tänapäeva konkurentsitihedas ühiskonnas tagasihoidlikkusega kaugele ei jõua.