Autor: Best Marketing • 20. detsember 2019

Umbes kolmandik Eesti inimestest ostab jõulukinke e-poodidest

SEB andmetel on Eesti elanike väikelaenamise aktiivsus jõuluperioodil alates 2017. aastast langustrendis. ent umbes kolmandik Eesti inimestest ostab jõulukinke e-poodidest ja need ostud toimuvad endiselt olulisel määral krediitkaartide vahendusel.
Eestlased enam jõulukingituste soetamiseks tarbimislaenu ei võta.

SEB eraklientide panganduse divisjoni juht Sille Hallang sõnas, et iseenesest on väikelaenamise vähene populaarsus jõulude hakul üsna positiivne trend, mis näitab, et inimesed saavad vahendite planeerimise ja suurenenud kuludega ilusti hakkama. "Samas ei tohi unustada, et osaliselt kolivad jõuludega seotud kulud krediitkaartidele," lisas ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700