Autor: Best Marketing • 12. detsember 2019

Eesti meediareklaamiturg kasvas üheksa kuuga 3,5%

Eesti meediareklaamituru kogumaht koos otsepostiga oli käesoleva aasta esimesel üheksal kuul 77 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3,5 protsenti, selgus Kantar Emori reklaamipanuste analüüsist.

Kõige kiiremini kasvasid interneti- ja välireklaami mahud, väikest langust näitasid aga raadio, paberajalehed ja otsepost.

„Suurima osa ehk 26 protsenti* turust napsas endale televisioon, kasvades möödunud aasta sama perioodiga võrreldes veidi üle 2 protsendi* ning teenides 18,28 miljonit eurot. Internetireklaami osakaal kogumahust oli veidi üle 23 protsendi*, välireklaamil ligi 18 protsenti*,“ kommenteeris Kantar Emori Baltikumi juht Margo Veskimägi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700