Eesti meediareklaamituru kogumaht koos otsepostiga oli käesoleva aasta esimesel üheksal kuul 77 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3,5 protsenti, selgus Kantar Emori reklaamipanuste analüüsist.
Kõige kiiremini kasvasid interneti- ja välireklaami mahud, väikest langust näitasid aga raadio, paberajalehed ja otsepost.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]