Autor: Merit Pärnpuu • 17. september 2019

Agentuuritulu TOP: loovus ja matemaatika peavad töötama koos

FCR Media tegevjuht ja partner Kristiina Tukk rääkis, et tänapäeva reklaamiklientidel on lihtne opereerida, sest igasugune tellitud reklaam on täies ulatuses mõõdetav ning ütleb ära, kas raha sai mõistlikult paigutatud või peab strateegiat muutma.
Suurima agentuurituluga FCR Media toimeka tiimi sõnul asuvad kliendid praegu telefonis ning iga ettevõte peaks olema just seal.
Foto: Kertin Vasser

2019. aastal ilmunud agentuuritulu TOPist jäi Äripäeva Infopanga eksimuse tõttu välja ADM Interactive. Pärast TOPi uuesti arvutamist saavutas ADM Interactive agentuuritulu TOPis esimese koha ning Nobel Digital (endise nimega FCR Media) jäi teisele kohale. Uuendatud tabeliga saate tutvuda artikli lõpus. Vabandame eksimuse oärast!

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700