Vizeum UK Strateegiajuht Charlie Ebdy küsis Passwordi konverentsil otsekohese küsimuse: “Miks käituvad ettevõtted tavaliselt üsna rumalalt?” Ei saa öelda, et me otsuste tegemist või silmaringi laiendamist tõsiselt ei võta – käime parimatel konverentsidel, räägime kogenud inimestega, loeme häid raamatuid. Miks siis teeme ikka ja jälle väga rumalaid vigu oma brändi ehitades?
Ebdy hinnangul on üks põhjuseid selles, et neil konverentsidel, neis raamatutes ja ka neis kõnelustes tarkade inimestega õpetatakse seda, et kehtivad mingid üldised reeglid, kuidas õnnestuda. Selleks, et milleski hea olla, tuleb teha sammud a, b ja c, või imiteerida seda, mida tegid teised edukad. Räägitakse, et brändi ehitamiseks kehtivad mingid üldised kuldreeglid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.