• 04.04.19, 11:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kohane või sure, brändistrateegia tõelised reeglid

Vizeum UK Strateegiajuht Charlie Ebdy küsis Passwordi konverentsil otsekohese küsimuse: “Miks käituvad ettevõtted tavaliselt üsna rumalalt?” Ei saa öelda, et me otsuste tegemist või silmaringi laiendamist tõsiselt ei võta – käime parimatel konverentsidel, räägime kogenud inimestega, loeme häid raamatuid. Miks siis teeme ikka ja jälle väga rumalaid vigu oma brändi ehitades?
Kohane või sure, brändistrateegia tõelised reeglid
  • Foto: Photo:Marko Mumm
Ebdy hinnangul on üks põhjuseid selles, et neil konverentsidel, neis raamatutes ja ka neis kõnelustes tarkade inimestega õpetatakse seda, et kehtivad mingid üldised reeglid, kuidas õnnestuda. Selleks, et milleski hea olla, tuleb teha sammud a, b ja c, või imiteerida seda, mida tegid teised edukad. Räägitakse, et brändi ehitamiseks kehtivad mingid üldised kuldreeglid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele