4. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kohane või sure, brändistrateegia tõelised reeglid

Vizeum UK Strateegiajuht Charlie Ebdy küsis Passwordi konverentsil otsekohese küsimuse: “Miks käituvad ettevõtted tavaliselt üsna rumalalt?” Ei saa öelda, et me otsuste tegemist või silmaringi laiendamist tõsiselt ei võta – käime parimatel konverentsidel, räägime kogenud inimestega, loeme häid raamatuid. Miks siis teeme ikka ja jälle väga rumalaid vigu oma brändi ehitades?
Foto: Photo:Marko Mumm

Ebdy hinnangul on üks põhjuseid selles, et neil konverentsidel, neis raamatutes ja ka neis kõnelustes tarkade inimestega õpetatakse seda, et kehtivad mingid üldised reeglid, kuidas õnnestuda. Selleks, et milleski hea olla, tuleb teha sammud a, b ja c, või imiteerida seda, mida tegid teised edukad. Räägitakse, et brändi ehitamiseks kehtivad mingid üldised kuldreeglid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700