Uku Nurk • 19 märts 2019
Jaga lugu:

Kellele on mõeldud reklaamitekstide kirjutamise kursus?

Loovkirjutamise oskus on tänapäeval äritegemises üks tähtsamaid oskusi kõige muu kõrval, siis mida peab tähele panema reklaamtekstide kirjutamisel.

Kõigepealt klaarime väikese segaduse. Reklaamitekstide kirjutamise kursus ongi tegelikult loovkirjutamise kursus. Põhjus on selles, et reklaamitekste ei ole võimalik lihtsalt kirjutada, vaid nad peavad sobituma väga keerulisse taustasüsteemi. Kõike arvesse võttes, tuleb läheneda reklaamitekstide kirjutamisele loovalt. See ongi põhjus, miks ma ütlen kord reklaamitekstide kirjutamise kursus ja teinekord loovkirjutamise kursus.

Kellele on mõeldud reklaamitekstide kirjutamise kursus?

Reklaamitekstide kirjutamise kursus on mõeldud kõikidele, kes tegelevad reklaamitekstide loomisega. Kursus tuletab meelde ja kordab üle põhitõed, mida silmas pidada. Samuti saab kõike käsitletud reklaamitekstide liike ka ise proovida kirjutada.

Vaatame üle, kellele võiks reklaamitekstide kirjutamise kursus vajalik olla?

Turundajad

Igapäevane töö reklaamitekstidega ja nende sobivusega mõnda kanalisse annab tegelikult päris hea kogemuse. Kui alguspunkt on ettevõtte bränd ja lõpppunktiks sihtgrupi huvi, siis reklaamitekstid peavad sobituma võimalikult selle sirgjoone lähedale või isegi peale. Kuna reklaamitekstide kirjutamine ei ole konkreetne oskus, vaid teadmiste ja kogemuste pagas, siis on nii hea vahest üle käia põhitõed. Muideks ka reklaamiagentuuridega suheldes on hea, kui saad kaasa rääkida samal tasemel, kui reklaamiagentuuride töötajad.

Firmajuhid

99,8% Eesti ettevõtetest on väikeettevõtted (allikas: https://evea.ee/evea-kolm-sammast/). Igal väikesel ettevõttel ei ole võimalik palgata reklaamiagentuuri või isegi selle ala spetsialisti. Paljud turundustegevused lahendatakse majasiseselt ja on enamasti ka tõhus ja loomulik asjade käik. Firmajuhid, kes tunnevad vajadust üle korrata reklaamitekstide kirjutamise põhitõed on teretulnud kursusele.

Sisuloojad

Järjest kasvav nõudlus sisu järele on üks põhjuseid, miks sisuloojate arv ettevõtetes kasvab. Igat sotsiaameediapostitust või reklaamlauset ei ole mõtet tellima minna reklaamiagentuurist. Samuti puudutab väga suur hulk ettevõtete poolt loodavat sisu konkreetseid kampaaniaid või pakkumisi. Selleks, et ettevõtte kommunikatsioon oleks alati kooskõlas ettevõtte brändi või tootebrändiga, peab iga reklaamitekst olema kirjutatud õiges võtmes.

Kursusele on oodatud ka kõik teised, kes soovivad oma loovkirjutamise oskusi lihvida. Vahel võib mõni väike lauseke avaldada suurt mõju ja siin pean silmas just positiivset mõju.

Iga teema on jaotatud kolmeks:

- Kõigepealt teooria. Siin räägin lähemalt antud tekstide kirjutamisest ja lisaks ka omajagu valdkonna spetsiifilist juttu.

- Praktiline töö. Kirjutame igasse teemasse teksti või lihtsalt lause. Praktiline töö aitab kinnistada omandatud teadmisi.

- Tagasiside. Reklaamitekstide kirjutamisel tekib vahest terve hulk küsimusi. Kuidas on kõige parem ühte või teist teemat käsitleda või milliseid sõnu kasutada. Sageli on ka teemas sees olles raske näha oma kirjutist välise pilguga. Siin aitan igakülgselt ja soovitan paremaid võtteid reklaamitekstide kirjutamisel.

Loovkirjutamise oskus on tänapäeval äritegemises üks tähtsamaid oskusi kõige muu kõrval. Näiteks kuulus lause: "Think different" on väga lühike ja koosneb kahest sõnast. Samas väljendab ta väga suurt väärtuste kogumit ja on teada väga suurele hulgale inimestle maailmas. Võiks arvata, et selle sõnapaari kirjutamine on käkitegu, kuid olles töötanud 20 aastat reklaamiagentuurides tean, et igat lauset tuleb pikalt lihvida.

Kui tunned, et soovid kirjutada reklaamitekste selliselt, et nad mõjuksid õigesti ja muudaksid sihtgrupi hoiakuid, tule kursusele.

TULEMAS:

Kuidas kirjutada reklaamtekste? Loovkirjutamine – põhiline oskus reklaamitöös

Toimub: 23. aprill 2019 ja 14. mai 2019

Rohkem infot leiate SIIT.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee