Hando Sinisalu • 13 veebruar 2019
Jaga lugu:

Saage tuttavaks: Aasta Meediategu 2018 zürii

Meediategu 2018 žürii liikmed annavad meediaagentuuridele soovitusi, mis suunas areneda.

Ronald Viin, Ekspress Meedia print- ja digilehtede reklaamiosakonna juht

Meediaagentuurid võiksid võtta kohati rohkem riske. Väga palju mängitakse turvalist ja mõõdetavat mängu ning aeg-ajalt välditakse liigse hirmuga raskemini mõõdetavaid väljundeid. Meediaagentuurid võiksid ka rohkem toetuda meediamajade teadmistele ning kaasata neid kampaaniate planeerimisel varasemas staadiumis – seda just ideede ja võimaluste ammutamise kontekstis.

Kertu Kuusik, Telia meediaplaneerimise grupi juht

Endiselt on seos meediaplaneerimise ja äritulemuste vahel nõrk. Teenuste valik on küll laienenud – uuringud, ostuteekonna analüüs, ökonomeetrilised mudelid – aga kuidas see kõik ikkagi mõjutab seda, millist meediat ja kuidas lõpuks ostetakse?

Teisalt, loomulikult on ka siin töö tellija materjalist. Kõik algab ju kliendist, kes mõtleb ka enda jaoks selgeks, kuidas meediaagentuur päriselt tema äri kasvule kaasa saab aidata. Kui kliendi jaoks on meediaagentuur lihtsalt mugavusteenus, keda ärisse strateegiliselt ei kaasata, on agentuuril nii kui nii võimatu oma täielikku potentsiaali näidata.

Matis Metsala, Adformi Baltikumi müügidirektor

Arvan, et meediaagentuurid peaksid oma teenused tegema läbipaistvamaks, pühenduma enam strateegiatele ja saama oluliselt tugevamaks partneriks oma klientidele andmete (data) kogumisel, töötlemisel ja tõlgendamisel.

Raigo Piibar, Stuudio Binaar partner

Katsetada ja kasutada kampaaniates uusi ideid ning lähenemisi. Panustada 20% eelarvest, ja ka oma tööajast uutesse lahendustesse ning teistmoodi tegemisse. Lisaks sellele, et kampaaniad saavad rohkem tähelepanu, toimib uute ideede rakendamine ka olemasolevate lahenduste mõjususe kontrollina.

Aasta Meediategu konkursi juhendiga saab tutvuda SIIN.

Meediategu võitjad selguvad Eesti suurima turunduskonverentsi Password. Tutvu konverentsi kavaga ning esita oma meediategu kohe nüüd, sest töid saab esitada kuni 1. märtsini 2019.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com