Autor: Best Marketing • 25. jaanuar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kati Plaamus: emotsionaalne turundamine

Spetsialistidel on hästi selgeks õpitud turundusvõtted ja strateegiad. Täpselt on ette teada, kuidas kasutada, kus kasutada ja kuidas mõõta ning analüüsida. Kuidas aga sinna kõike hinge sisse panna, mis kõnetaks? Põhitegevused ja strateegia on ju ettevõtetel suhteliselt sarnane.

Selleks, et klient valiks sinu ja usaldaks ning oleks lojaalne, on vaja lisada turundusstrateegiale emotsionaalne aspekt. Emotsioonide najal kliendid vaatavad, jätavad meelde, ostavad ja ostavad veel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700