Best Marketing • 27 veebruar 2019
Jaga lugu:

Aasta Turundustegu 2018 konkurss on avatud!

Aasta Turundustegu konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri.

NB! Konkursile Aasta Turundustegu 2018 tööde esitamise tähtaeg on pikendatud 6. märtsini 2019 kell 23:59!

Lisaks tulemuslikkusele hindab žürii ka „mängu ilu“ – loovust, strateegiat, innovaatilisust. Seega näiteks pelgalt ühe kanali kesksed tulemuslikud programmatic-kampaaniad sellel konkursil kõrgeid hindeid ei saaks.

Ootame konkursile töid nii suurtelt kui väikestelt ettevõtetelt, nii avalikust- kui ärisektorist.

Nii nagu ka eelmisel aastal, nii anname ka seekord žürii kommentaaridega tagasisidet KÕIKIDELE konkursist osavõtjatele. Isegi siis, kui töö finaali ei pääse, saab töö esitaja žüriilt tagasisidet.

Konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit: Aasta Turundustegu 2018 ankeet

Kõik esitatud turundustegevused peavad olema meedias avalikud olnud kas osaliselt või täielikult perioodil 1.1.2018 – 31.12.2018.

Konkursile Aasta Turundustegu 2018 tööde esitamise tähtaeg on 1. märts 2019 hiljemalt kell 23:59.

Turundustegu 2018 finalistide ettekandeid kuuleb ja Grand Prix võitja selgub Password 2019 konverentsi õhtuse etenduse käigus 21. märtsil.

Aasta Turundustegu 2018 žürii liikmed on:

1. Tiina Tali, Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht, Aasta Turundustegu 2017 võitja

2. Tiina Hiob, Tallinna Ülikooli reklaamiteooria lektor

3. Karola Karlson, Taxify turundusjuht

4. Heily Aavik, La Ecwadori asutaja ja juht

5. Heigo Salimaa, Arena Media tegevjuht

6. Signe Kõiv, Turundajate liidu tegevjuht

7. Signe Suur, TV3 reklaami- ja B2B turundusdirektor

8. Katrin Vernik, A Le Coqi turundusjuht, esimese Aasta Turundustegu võitja (1998)

9. Heili Klandorf-Järvsoo, EASi turismiarenduskeskuse turismiturunduse juht

Žürii tööd korraldavad ja juhivad Best Marketing Eesti konverentside programmijuht Hando Sinisalu ja Best Marketing Eesti juht Jekaterina Molotkova (kumbki ilma hääleõiguseta).

OSALUSTASU

Konkursil osalemise tasu 499 € + km sisaldab töö esitajale vabapääset 21. – 22. märtsil toimuvale turunduskonverentsile Password 2019.

KATEGOORIAD

(A) Ärikategooria (kampaania esitajaks on äriettevõte)

(B) Avaliku sektori kategooria (kampaania esitajaks on avaliku sektori ettevõte või organisatsioon)

(C) Väikese eelarvega tööde kategooria (kampaania maksumusega kuni 10 000 €, esitajaks äriettevõte)

Täpsustus: kui näiteks äriettevõte teeb heategevuskampaania, siis tuleb see esitada ärikategooriasse ja tulemuste osas näidata, kuidas see kampaania aitas kaasa ärieesmärkide saavutamisele (nt. brändikuvandi muutus, töötajate rahulolu kasv, müügikasv, vms).

KONKURSI AJAKAVA

Konkursile tööde esitamise tähtaeg: 1. märts 2019 kell 23:59.

Žürii koosolek: 12. märts 2018. Žürii valib esimeses voorus välja viis ärikategooria finalisti, väikese eelarvega tööde kategooria võitja ning avaliku sektori kategooria võitja.

Kõik seitse valituks osutunut esitlevad konkursi teises voorus 21. märtsil 2019 oma töid Passwordi konverentsi õhtusel etendusel ja žürii valib kohapeal viie ärikategooria finalisti ja väikese eelarvega tööde kategooria võitja hulgast välja Aasta Turundustegu Grand prix võitja. Aasta Turundustegu Grand Prix auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale, seega avaliku sektori kategooria võitja Grand prix’le ei kvalifitseeru.

HINDAMISKRITEERIUMID

Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikkust ja strateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

Aasta Turundustegu 2018 valimisel võetakse arvesse:

20% loovstrateegia

20% meediastrateegia

20% innovaatilisus

40% tulemused

Best Marketing Eesti korraldab Aasta Turundustegu valimise ja annab välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna juba 20. korda.

Varasemad Aasta Turundustegu võitjad:

2017: Coop Panga lansseerimine

2016: Kalevi šokolaadi “Nurr” relansseerimine

2015: EASi ja Tallinki turismiturunduse kampaania Epic Estonia

2014: Annetuskampaania puuetega laste hoiukodu loomiseks "Unistuste puhkus"

2013: Retro FM nimevahetus

2012: Lennusadama avamine

2011: Prisma „Hinnagarantii“

2010: Leiburi „Saib” lansseerimine

2009: SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!"

2008: Üleriigiline prügikoristuskampaania "Teeme Ära!"

2007: SEB alustava ettevõtte stardipakett „Tee oma äri!”

2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine

2005: Hansapanga NPNK lansseerimine

2004: Sampo Panga pangavahetuskuu

2003: Radiolinja "Kõige ilusam leviala" kampaania

2002: Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine

2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu)

2000: Hansa Liisingu EGO kaardi lansseerimine

1999: A Le Coq’i kaubamärgi turuletoomine

LISAINFO

Jekaterina Molotkova

Aasta Turundustegu 2018 konkursi projektijuht

T: 56 206 764

E: jekaterina@bestmarketing.ee

www.password.ee

Äripäev AS

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com