Autor: Best Marketing • 21. detsember 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Turundaja, aita kasvatada noorte meediakirjaoskust

Reklaami, kommunikatsiooni ja turundusega töötavad inimesed peavad ise oskama hoida moraali oma valdkondades. Lapsed on aga kõige kergemini mõjutatav sihtgrupp reklaamidele, mis ei pruugi oma kohust täita eetiliselt. Selleks on MTÜ Eesti Lapsed algatanud “Laste reklaamikooli” projekti eesmärgiga ära hoida laste langemine reklaamiohvriks.
Foto: Erakogu

“Laste reklaamikooli” projekti ellukutsujad ja eestvedajad on loovagentuur La Ecwador tegevjuht ja omanik Heily Aavik ning vabakutseline loovjuht Uku Nurk. Projekti on kaasatud teisi oma ala spetsialiste, kes töötavad kommunikatsiooni, tarbijakaitse ning haridusega igapäevaselt. Projektile on oma õla alla pannud Eesti Meedia turundusdirektor Karin Golubev, kommunikatsiooni spetsialist ja psühholoog Katrin Tibar ja Tarbijakaitseameti tarbijahariduse peaspetsialist Anne Mai Helemäe jt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700