Autor: Best Marketing • 23. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Dolce & Gabbana pani reklaamiga mööda

Itaalia moekaubamaja Dolce & Gabbana reklaamvideo sattus Hiinas rassismisüüdistuste alla, nii et kampaania osaks kavandatud moeetendus tuli ära jätta, kirjutab BBC.
Foto: AFP/Scanpix

D&G reklaamikampaania ”DG Loves China” ebaõnnestus täielikult. Moemaja eile sotsiaalmeediasse paisatud kolmes videos üritab Hiina modell söögipulkadega Itaalia klassikalisi toite süüa. Ühes videos torgib hiinlasest modell pitsat söögipulkadega viisil, mida hiinlased peavad väidetavalt söögilauas eriti ebaviisakaks, kirjutas leht.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700