Autor: Best Marketing • 23. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuula: Disainmõtlemine kui konkurentsieelis

Disainmõtlemine on startupide puhul väga hea, sest ilma selleta ei saa arendada ühtegi maailmas edukat toodet või teenust, samas teiste ettevõtete puhul jätab soovida, rääkis Design Mindsi disainmõtlemise treener Jane Oblikas Äripäeva hommikuprogrammis.
Foto: Julia-Maria Linna

Samas 2013. aastal tehtud uuringu järgi pidas disaini ja disainmõtlemist oluliseks konkurentsieeliseks vaid 2 protsenti ettevõtetest. „See on praktiliselt olematu number ja ma väga loodan, et uus uuring näitab, et see on tõusnud,“ ütles Oblikas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700