Silja Oja • 3 oktoober 2018
Jaga lugu:

Saa tuttavaks: Aasta Digitegu 2018 žürii

Veronika Pekurina  

Aasta Digitegu 2018 konkurss on käimas, tööde esitamise tähtaeg on 17. oktoober! Vaata, kes kuuluvad sel aastal žürii koosseisu.

7. korda toimuva Aasta Digitegu konkursi eesmärk on kaardistada kogu Eesti digitaalturunduse maastik – panna paika keskmine tase ja tunnustada parimaid.

Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. konkursile on oodatud tööd, mis on olnud üle keskmise tulemuslikud. Võrdleme neid teistega ja saame teada, milline on Eesti digiturunduse tase – ning millised tipud tõusevad esile.

Kvalifitseeruvad tööd, mis on live (tarbijatele kättesaadavad / nähtavad) olnud perioodil 01.09.2017 – 17.10.2018

Konkursi tähtaeg on 17. oktoober 2018 kell 23:59

Ka sel aastal saad saata töö konkursile vaid 60 € eest! Veel parem kui esitad 4 tööd, sest sel juhul saad omale tasuta kaasa ka Best Interneti ühe-päeva-pääsme! Võitjad selguvadki 1. - 2. novembril 2018 Tallinnas Mustamäe Apollo kinos toimuval Best Internetil.

Digitegu 2018 auväärsesse žüriisse kuuluvad:

Veronika Pekurina, projektijuht, Tank

Veronika juhitud projekt - EASi värbamiskampaania "Work in Estonia", kus otsiti kogu Euroopast IT-spetsialiste - võitis tänavu Balticbestil Grand prix. Veronika on töötanud loovagentuuris Tank 7 aastat. Omandanud kõrghariduse Tallinna Ülikoolis reklaami ja imagoloogia erialal. Igapäevases töös meeldivad projektid, mis pakuvad väljakutset ning nõuavad strateegilist ja analüütilist lähenemist. 

Merily Leis, digiturunduse juht, Scoro

Merily juhib kiiresti kasvava startupi Scoro turundust ning aitab Eestis loodud äritarkvaral jõuda kasutajateni üle maailma.Varasemalt on Merily töötanud moe ja elustiilibrändidega nagu Teen Vogue, Baltika Grupp ja Swärk. Hetkel on tema kõrvalprojektiks Eesti elustiili- ja disainibränd Hi Matcha. Lisaks on Merily digiturunduse vallas mentoriks alustavatele ettevõtetele läbi ärikiirendite StarterTech ja Startup Wise Guys.

Taavi Raidma  

Taavi Raidma, partner ja strateeg, Convertal

Taavi Raidma on 10-aastase kogemusega digiturunduse strateeg ja koolitaja ning turundusettevõtte Convertal üks asutajatest. Hetkel juhib ta Convertali Tallinna tiimi ning aitab luua ja ellu viia erinevate klientide turundusplaane alates startupidest kuni börsifirmadeni. Tema erilisteks huvideks on e-kaubanduse turundus, turundusanalüütika ning ekspordituruduse strateegiad. Taavi on Google Certified Trainer, õppinud ettevõtlust ja majandust Wheaton College’s USA’s ning omab magistrikraadi London School of Economics’ist.

Katariina Roosipuu, turundusjuht, Qminder

Katariina Roosipuu lahkus tänavu suvel tarkvara- ja disainiettevõtte Proekspert turundusjuhi kohalt ning asus tööle Qminderi turunduse eestvedajana. Annab TTÜ-s magistrandidele digiturunduse teemalisi loenguid. Varasemalt töötanud pikalt digiturundajana ADM-is.

Kair Käsper, tooteturunduse juht, Pipedrive

Kair juhib Pipedrive’i tooteturundust, kus tema tiimi peamiseks ülesandeks on paika panna kliendiprofiil ning see, kuidas toodet tutvustada ja pakendada. Kair on ühtlasi ka klienditoe meeskondadele mõeldud startupi Qualitista ning välistöötajate kohanemisteenustega tegeleva MoveMyTalenti kaasastutaja. Varasemalt on Kair tegelenud peamiselt online turundusega, olles digiagentuuri Vurr käimalükkaja ning kaasasutaja. Vabal ajal paitab kasse.

Raido Tamar, juhatuse liige ja SEO ekspert, SEO Partner

Raido on pikaajalise kogemusega SEO ekspert, kelle peamiseks tegevuseks on e-kaubanduse lahenduste otsingumootoritele optimeerimine ja mahukate veebilehtede analüüsimine. Tegelenud SEO-ga alates aastast 2005.

Allan Sombri, partner ja strateeg, Stuudio Binaar

Allan Sombri on 2017. aastal loodud reklaamitehnoloogia ettevõtte Stuudio Binaar üks asutajatest. Varasemalt on ta töötanud Postimehe reklaamidirektori ja Delfi Eesti juhina. Kogenud reklaami- ja meediavaldkonna ekspert 

Miks osaleda Digitegu konkursil:

Aitad kaardistada Eesti digiturunduse hetkeseisu ja taset;Võitjad saavad diplomid ja kajastuse Best Marketingis ja teistes Äripäeva kanalites;Võitjad saavad esitleda oma töid Best Interneti konverentsi publikule – potentsiaalsetele klientidele.

Konkursi hindamiskriteeriumid on järgmised:

Tulemuslikkus: 75% punktidestLoovus: 25% punktidest

Ilu ja loovuse hindamise jaoks on konkursse palju, Digitegu hindab tulemuslikkust!

Tutvu reeglitega ja esita töö: Aasta Digitegu 2018 reglement

Konkursi korraldaja on Best Marketing (Äripäev AS)

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee