Iirimaa meediaturul läheb eelarve vaatenurgast praeguseks juba jälle üsna hästi. Reklaamikulu inimese kohta on 239 eurot – enamvähem sama palju nagu enne masu ja umbes viis korda rohkem kui Balti riikides. Turundajate elu läheb samal ajal aga üha keerulisemaks, sest tarbijate tähelepanu võitmine maailmas, kus kõigil on iga päevaga aina kiirem, on tõeline väljakutse. Probleem on selles, et järjest kiirenevas maailmas on reklaam muutunud ähmaseks taustakujunduseks ning ükski terve mõistusega inimene ei sõlmi sügavat ja mõtestatud suhet ähmase taustakujundusega. Vähemalt ei ole sellele lootusele mõistlik oma turundusstrateegiat üles ehitada., mida ei tasu liiga tõsiselt võtta. Tuleb olla realist: inimestel on raskusi isegi teiste inimestega lähedaste suhete loomisel – seega suhe brändiga on pigem turundajate soovmõtlemaine, mitte tarbija enese prioriteet.” by Les Binet and Peter Field , et veenduda, kui pealiskaudsed need uskumused on.”.