Autor: Silja Oja • 20. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Cannes Lions 2018 välimeedia Grand prix' võitsid hamburgerid ja Trumpi säutsud
Eile õhtul jagati Cannes Lionsi auhinnagalal lõvisid välimeedia kategoorias, mis tänavu hiilgas särava loovusega.
Üks peaauhindadest läks McDonald'sile geniaalselt lihtsate suunaviitade eest. Insight: McDonald's on maailma üks tuntumaid brände, aga nende kiirtoidurestoranidesse suunavad viidad olid igal pool üllatavalt erinevad. McDonald's kasutas osavasti ära oma logo ja ühtlustas suunaviidad nii, et neid saab kasutada kõikjal üle maailma ja kõik saavad aru, millega tegu.