Soome reklaamitööstuses on head ajad, kliendid ehitavad taas brände
Pia af Hallström
"Kui aastate viisi brändingule mitte tähelepanu pöörata, siis hakkab bränd kahanema. Pidevalt turunduse arvelt kokku hoides ja lühiajalisi eesmärke püstitades võib brändi tõsiselt haavata," ütleb Balticbesti žürii liige Pia af Hallström Soome agentuurist Wörks.
Pia af Hallström on Wörksi partner ja loovjuht, kellel on 20 aastat kogemust reklaami- ja turundusvaldkonnas. Ta on varem töötanud sellistes tuntud Soome agentuurides nagu DDB Helsinki, Taivas, Skandaali ja Family Inc. Ta on võitnud hulgaliselt reklaamiauhindu nii Soomes kui kaugemal ja ta oli Eurobest 2017 žürii liige.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.