Silja Oja • 3 aprill 2018
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Ingvar Villido: Ole oma kliendile lojaalne

Ingvar Villido  Foto: Marko Mumm

Kui hoolid oma kliendist ja püüad tema elu paremaks muuta, siis soovib ta seda ka ise ja tuleb su juurde tagasi, rääkis Lilleoru keskuse rajaja ja teadlikkuse õpetaja Ingvar Villido Passwordi konverentsil.

Sama soovitas ka Passwordil esinenud Red Bulli pikkaaegne turundusdirektor Huib van Bockel: ära mõtle, kuidas panna tarbijaid oma brändi rohkem armastama, mõtle, kuidas saab bränd ise tarbijaid rohkem armastada – ja kuidas seda välja näidata?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee