Tajo Oja: Miks tõeliselt originaalseid lahendusi pole võimalik testida
Tajo Oja Best Internetil
Autor: Raul Mee
A/B testimine on digitaalses turunduses laialt tuntud (kuid mitte veel laialt levinud) töömeetod, mida kiitsid ka paljud Best Internet 2017 esinejad. Disainer Tajo Oja ujub vastuvoolu ja räägib sellest, et kõike ei saa ja pole ka vaja testida. Fraktali agentuuri meeskonnal on mõtteviis: “You are not going to A/B test your way to Shakespeare”.
Kuidas siis valik teha ja just õige idee ära tunda? Tajo jagab selles osas oma rohkem kui 10- aastast kogemust. Lisaks tuleb juttu ka veebilehtede eetilistest probleemidest nii Eesti kui rahvusvaheliste brändide näidetel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]