6. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Riho Pihelpuu: Aeglane veebileht mõjutab reaalseid äritulemusi

Riho Pihelpuu Best Internetil
Foto: Raul Mee
Globaalses konkurentsis (ja kogu Eesti veebiäri on juba täna globaalses konkurentsis) eristavad võitjaid kaotajatest millisekundid!

Ettevõtte veebikeskkonna kiiruse mõju käibele on oluliselt suurem, kui ettevõtted esmapilgul arvavad, kuid lisaks sellele mõjutab veebi laadimise kiirus ka seda, kui ilusaks peab külastaja kodulehe disaini ning kuidas ta tajub brändi tervikuna.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700