Autor: Silja Oja • 27. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Kuidas Eesti disainistuudio Bit Finer aitas Bring Hope'il 80 miljonit USD koguda ning 700 000 pagulast aidata

Humanitaarabiorganisatsioon Bring Hope on teinud mõne aastaga läbi võimsa kasvu, olles abistanud rohkem kui 700 tuhandet Süüria ja Iraagi sõjapõgenikku Kurdistanis. Humanitaarabina saadetud ravimite, toidu, riiete ja rajatud haiglate ning jalgpalliväljakute väärtus ületab 80 miljonit USA dollarit.

Organisatsiooni asutaja Dr. Mariwan Baker on ise sõjapõgenik, kes 1990ndatel põgenes Iraagist läbi Venemaa ja Eesti Rootsi. Nullist alustades jõudis ta tänu oma tahtejõule ning järjepidevusele filosoofiadoktori kraadini ning sai rahvusvaheliseks suurettevõtjaks. Tema lugu on erakordne – tagasihoidlikult öeldes. Oma panuse Bring Hope’i kiiresse arengusse andis ka Eesti disainistuudio Bit Finer. 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700