27. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Alissa Vassilkova: Keskklassi tooteid on kogu maailm täis. Miks mitte kohe julgemat teed minna?

Alissa Vassilkova
Pea 200 000-euroseid kõlareid tootev Estelon on üks edukaimaid Eesti brände: Alissa Vassilkova eestvedamisel on pereäri jõudnud nii USA, Aasia kui ka Venemaa turgudele, titulleeritud maailma parimaks kõlaritootjaks ning võitnud mainekaid auhindu üle kogu maailma. Ambitsioonika naise eesmärgiks on viia Estelon maailma tipp-brändiks – Alissa räägib, mis sel teekonnal peale tippklassi tehnoloogia ja globaalse mõtlemise veel oluline on.

Teie isa on terve elu kõlarite arendamisega tegelenud. Kuidas jõudsite luksuslike disainkõlarite tootmiseni?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700