ADC Disainiauhindade konkursile esitatud Tööstus 4.0 visuaalse identiteedi loomise algetapis kaasasid Tieto disainerid tehisintellekti (AI), millele nad andsid loovjuhised, mille alusel lõi viimane paari minutiga rohkem kui sada erinevat kavandit. Selleks kasutati AI veebiteenust Logojoy, kus sisestati loovsuunad ehk see, mida ja kuidas sooviti uue CVIga sihtrühmadele öelda. Logojoy disainis paari minutiga enam kui sada kavandit, paigutas need toodetele ja demonstreeris, kuidas need reaalselt välja näeksid. Kliendile (Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit, ITL) esitleti valitud prototüüp-kavand ning edasi disainiti juba Tieto Estonias käsitsi. Tänu AI kasutamisele hoiti kokku mitukümmend töötundi, mis on iga kliendi jaoks väga suur sääst.