Autor: Silja Oja • 10. august 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rahvusooper Estonia uuendas visuaalset identiteeti

Uuel, 112. hooajal võtab Rahvusooper Estonia kasutusele värske visuaalse identiteedi, mille on teatrile 2017. aastal loonud disainibüroo Refleks loovjuhid Sten Lindpere ja Martin Pütsep.

"Muutuste peamisteks eesmärkideks on parem eristumine linnaruumis, selgem üldilme, kaasaegsem ja ühtlustatud visuaal ning teistest teatritest eristuv nägu," rääkis Rahvusooper Estonia avalike suhete ja turundusteenistuse juht Ülla Veerg.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700