4. juuli 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sisuturunduse oluline tööriist: lugude jutustamine

Kristjan Hiiemaa
“Selle abil saame sihtgrupis luua emotsioone. Kui kliendid on emotsionaalselt haaratud, oskavad nad end teiega paremini samastada ja mõistavad teie väärtushinnanguid. Selle tööriista mõte on jutustada brändi lugu erinevate kanalite kaudu ning erinevate vahendite ja meetodite abil,” ütleb Erply asutaja ja tegevjuht Kristjan Hiiemaa.

Lugude jutustamist võib vormistada erinevalt. Selleks võib olla video, pildid või artikkel, mida blogisse riputada. Inimliku mõõtmega sisu arendamine on võtmetähtsusega: tarbijatele jääb informatsioon palju paremini meelde, kui see esitatakse pigem loo kui rea faktide kujul.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700