Autor: Hando Sinisalu • 16. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Saksa turule sisenemise eeldused: kannatlikkus, isiklikud suhted ja saksa keele oskus
„E-maili teel Saksamaal äri ei alustata. Oluline on osaleda konverentsidel, üritustel, messidel, seminaridel, erialastel kohtumistel – sakslane on suhtleja ning isiklikust suhtest saab kõik alguse,” räägib EASi ekspordinõunik Tiina Kivikas. Loe intervjuud!
Tiina Kivikas töötab EASi ekspordinõunikuna alates 2013. aasta augustist. Ta on olnud Eestist ära 25 aastat, sellest 8 Rootsis ja 17 Saksamaal.