Autor: Helen Külaots • 19. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kui Facebook ei lubaks artikleid ilma läbi lugemata jagada

Foto: shutterstock.com
Eesti juurtega USA teadlane Kalev Leetaru kirjutas hiljuti ajakirja Forbes veebilehel põneva artikli sellest, kui Facebook paneks inimesed tekste läbi lugema ja näitaks avalikult, milline uudis on lugemist väärt. Tegime tema mõttekäigust väikese ülevaate.

“Ilmselt ei tule see fakt kellelegi täieliku uudisena, et inimesed jagavad sotsiaalmeedias palju artikleid ja uudiseid, kuid enamus ei loe neid üldse enne läbigi - põnev pealkiri või loo sissejuhatus on täiesti piisavad, et vajutada “jaga” nuppu. Statistika väidab, et kuskil 60% jagamistest pole jagaja poolt korralikult läbi töötatud. Selline käitumine aga viskab korralikult hagu alla lihtsalt klikitavate pealkirjade ning ka libauudiste tootmisele.”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700