Helen Külaots • 3. november 2016
Jaga lugu:

Digitegu 2016 võitja branded article kategoorias: EAS Work in Estonia

Idea AD võidu üle rõõmustamas  Foto: Veiko Tõkman, Äripäev

EASi Work in Estonia kampaania eesmärgiks oli meelitada Eestisse Soome IKT valdkonna töötajaid ning seda tehti Airbnb platvormi hõivamise kaudu.

"Massimeedia ning tavapärased sotsiaalmeedia kanalid on reklaami täis ning reklaamiblokeerijate osakaal kasvab jõudsalt. Bännerreklaami blokeeriva tarkvara kasutus kasvas globaalselt 12 kuuga 41% võrra. Leidsime, et peame sihtrühma tabamiseks mõtlema tavapärastest bännerreklaamidest laiemalt ning tabama tihti reisivaid Soome IKT valdkonna töötajaid keskkonnas, kus puuduvad konkureerivad bännerreklaamid,” rääkis IDEA AD loovjuht Tõnis Vassar oma Digitegu 2016 finaaliettekandes. oli tõmmata EAS'i ja Work in Estonia tegemistele Soome meedias tähelepanu ning seeläbi jõuda IKT valdkonnas töötavate noorteni. Lahenduseks otsustas IDEA AD kaaperdada Airbnb keskkonna, mida kasutatakse lühiajalise öömaja leidmiseks üha sagedamini. Koostöös kolme tööpakkujaga – Excedea, Ignite ja Tieoto - avaldati Airbnb keskkonnas kolm töökuulutust. Ööbimiskoha broneerimise asemel oli võimalik broneerida endale töölaud huvipakkuva ettevõtte juures. Eesmärgiks oli ka kõnetada Soome IKT- valdkonna spetsialiste ja saada vähemalt 1 positiivne kajastus Soome meedias.

“Statistika näitab, et tänavu viie kuuga on Soome turistid ööbinud Eestis 568 386 korda. Aastas ööbivad Soome turistid Eestis laias laastus 1,7 miljonit korda, üldiselt nad kauemaks kui üheks ööks ei jää,” lisas Vassar.Probleem 1: Tööjõupuudus Eesti IKT-valdkonnasProbleem 2: Bänneripimedus ja reklaamiblokeerijate populaarsuse tõusKampaania eesmärgiks

Tulemus: Ettevõtmise eesmärk - teenitud meedia pälvimine Soome väljaannetes - õnnestus üle ootuste hästi. Saime kajastusi Kauppalehti ja Iltasanoma trüki- ja online väljaannetes, kokku 64 990€ väärtuses. Lisaks hulk kajastusi blogides ja sotsiaalmeedia kanalites. Kokku jõuti umbes 2 miljoni lugejani Soomes. Arvestades, et Airbnb lahenduse kogumaksumuseks oli 1254€, siis investeeringu tasuvuseks saime 5081%. : Agentuur Idea AD

Teostus

Loovjuht: Tõnis Vassar

Copywriter: Meelis Reiman

Projektijuht: Triin Ratassepp

Produktsioon: Laura Reimann ja Siim Sups

IDEA AD loovjuht Tõnis Vassar Digitegu 2016 auhinda vastu võtmas  Foto: Veiko Tõkman

Konkursile Aasta Digitegu esitati tänavu 70 tööd. Võitjad selguvad 3. - 4. novembril Tallinnas toimuval Eesti digitaalturunduse aastakonverentsil Best Internet 2016.

Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Digitegu konkursi korraldajaks on 5. aastat järjest Best Marketing. Best Internetil pärjatakse Eesti digivaldkonna parimaid juba alates aastast 2009, mil Best Marketing korraldas esimest korda koos ADC*Estoniaga Eesti Internetiauhind nimelist konkurssi.

Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).

Digitegu 2016 konkursi võitjad  
Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com