Autor: Helen Külaots • 3. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digitegu 2016 Google’i reklaami kategooria võitja: Palmako puitmajade kampaania

Taavi Raidma Convertalist Palmako tööd esitlemas
Foto: Veiko Tõkman
Palmako puitmajade müügi kasvatamiseks kasutati erinevaid Google’i kanaleid. Loe lähemalt, kuidas eesmärgid saavutati.

Taustainfo:) käivet ja digikampaaniate efektiivsust:’i kaudu.: kampaaniasse investeeritud €497 tõi müügikäivet €17 559 ROAS: 3532%: agentuur Convertal http://convertal.ee

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700