Helen Külaots • 14. september 2016
Jaga lugu:

Emmy auhinnatseremoonial kuulutati parimaks reklaamiks “Love Has No Labels”

"Love Has No Labels" reklaam  

Võidutöö puhul on tegemist on sotsiaalreklaamiga, mida on üle maailma vaadatud enam kui 160 miljonit korda.

Laupäeval jagati Los Angeleses Creative Arts Emmy auhindu. Väljapaistvaima reklaamklipi eest sai auhinna “Love Has No Labels” - mitmekesisust toetav sotsiaalkampaania, millele panid õla alla ka suured ettevõtted nagu Bank of America, Coca-Cola, Google, PepsiCo ja paljud teised.:

Reklaamklipi sisuks on suure röntgenseina taga tantsivad, kallistavad ja musitavad luukerepaarikesed, kes selle seina tagant lõpuks väljuvad ja paljastavad oma tõelise inimnatuuri. Iga teineteist armastav paar on isemoodi – olgu nendeks erinevusteks siis rass, religioon, füüsiline puue või midagi muud, reklaamis demonstreeritakse, et armastus ei sildista."Love Has No Labels" reklaamklipp

Video edestas võistlusel järgmisi nomineeritud reklaame:Gatorade "Dear Peyton", agentuur TBWA\Chiat\Day

 

Snickers "Marilyn", agentuur BBDO

 

Honda "Paper", agentuur RPA

 

Google "Year In Search 2015, agentuur 72andSunny

 

Kellele oleksid sina nendest viiest võidu andnud?

"Love Has No Labels" reklaami looja on agentuur R/GA.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com