Autor: Hando Sinisalu • 3. august 2016
Ainult tellijatele

EAS ei otsi enam Eesti märki

Piret Reinson

Eesti märgi otsingud pakuvad ajakirjandusele ja arvamusliidritele palju jutuainet. Enamasti kriitilises võtmes. „Tühi töö ja vaimunärimine,“ kirjutab 1. augusti Äripäeva juhtkiri. „Nagu Pipi otsib spunki,“ arvab samast asjast poliitik Marko Mihkelson. Ka reklaamitööstuse suhtumine on negatiivne: „Lihtsalt nii naeruväärne, et teen sellest 10 a. pärast komöödiafilmi,” kirjutab Facebookis reklaamiärimees Margo Kütt.

Kuidas asi tegelikult on?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700