Hando Sinisalu • 15. juuni 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Paarist e-mailist ei piisa, et Hollandi äripartneris huvi ja usaldust äratada

Foto: Shutterstock

Hetkel käivad enneolematu Eesti turundajate Amsterdami ärimissiooni ettevalmistööd, erinevate kohtumiste kokkuleppimised ja läbirääkimised. Programmijuht Hando Sinisalu Best Marketing Internationalist veetis hiljuti nädala Hollandis, et inimestega kohtuda ja jagab siinkohal oma muljeid.

Haagis asuva Eesti saatkonna nõunik Mati Murd ütleb, et hollandlastel on kaasasündinud kaupmehegeen. „Kui mitmed teised koloniaalvõimud vallutasid maailma sõjalise jõuga, siis hollandlaste tugevus on ajalooliselt olnud hea läbirääkimisoskus ja kaupmehegeen,“ ütleb Mati Murd lisab, et „Eesti tuntus Hollandis täna veel üsna väike, aga meie IT sektori saavutusi teatakse juba päris hästi.“.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com