Autor: Silja Oja • 6. aprill 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Best Practice 2016 sisuturunduse seminari kava
Kuidas luua huvipakkuvat, kordaminevat ja kaasahaaravat sisu? 17. mail oled oodatud Best Practice seminarile, kus täpselt sellest räägitaksegi. Esinevad Xaviera Ringeling, Hando Sinisalu, Georgs Rubenis, Olav Osolin jpt. Viimane võimalus registreerida on sel reedel, 13. mail!
Best Practice sisuturundusseminar otsib vastust küsimusele, kuidas luua huvipakkuvat, kordaminevat ja kaasahaaravat sisu. Sisu, mis ei oleks liiga brändikeskne ja igav, vaid mida inimesed tahavad lugeda, vaadata ja kuulata.