Helen Külaots • 31 märts 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case Study: Iglusauna brändikampaania 2015

Iglusaun  

Iglusauna brändivärskenduse kampaania jõudis tänavu Aasta Turundustegu 2015 finaali. Tegu oli märkimisväärne, kuna väikese eelarvega saavutati 8-kordne käibe kasv, tehti läbimurre ekspordis ning positsioneeriti end kvaliteetbrändiks.

Olukord saunaturul: Välisaunade turg jaguneb nelja kategooria vahel - torusaunad, tünnisaunad (kümblustünnid), saunamajad ja muud ehitised. Peaasjalikult on turg esimese kahe käes. Enamikel juhtudel on välisaun kliendile teiseks saunaks - (maa)majas sees on üks saun olemas, kuid on vajadus ka teise järele, mis paigutatakse aianurka, grillplatsi või tiigi kõrvale. Kuna tootjaid on palju, on peamiseks müügiargumendiks olnud hind.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com