Silja Oja • 26. veebruar 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: Taxify revolutsioon 2015 - sõidujagamine

Henrik Raave  

Lugu sellest, kuidas tihedas konkurentsis saab taksoäpist Taxify poole aastaga Eesti suurim sõidujagamisteenuse pakkuja. Tegemist ei ole kindlasti klassikalise kampaaniaga, kuid väga huvitava turundusliku ja suhtekorraldusliku projektiga, mille tulemusena pandi alus kogu Tallinna taksoturu jäädavale muutumisele.

Hea toode turundab ennast ise. Taxify puhul on kõige olulisem turunduskanal soovitus. On vaja, et inimesed saaksid auto alati, kiirestija soodsaima hinnaga. Globaalne konkurents sel turul on ülitihe ja tootearendus peab olema kiire: mobiilimakse, äpisisene kaardimakse, soovituskoodid, ETA ehk eeldatava saabumisaja jagamine. Sõita peab saama taksode, rendiautode ja sõidujagajatega ehk siis kõigega, mis linnas liigub. 

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com