17 veebruar 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Paar tõsiasja maailma parimast tervishoiukommunikatsioonist

Ära söö soolast toitu! Ära tee suitsu, muidu sured ära! Käsi püsti, kellele sellised “elumuutvad” sloganid mõjusid. Ei ühtegi kätt?

Arvata oli. Ja just sellepärast - kuidas tegelikult inimeste tervisekäitumist parandada - algatati kaks suve tagasi Lions Health festival. Lions Health'i eesmärgiks on edendada loovust meditsiini- ja tervishoiukommunikatsioonis. Uurida loovuse mõtet, funktsiooni ja väärtust valdkonnas, mis on teadus- ja tõestuspõhine ning ülimalt reglementeeritud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com