Silja Oja • 10. veebruar 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kaks lugu: õlu, mida keegi ei armastanud ja rumm, mis pidi 10 päevaga Ameerika turule minema

Igas eduloos mängib tähtsalt rolli ka õnnefaktor. Õnn (või vedamine) ning loovus ja edu on omavahel tihedalt seotud. Muutuja nimega "õnn" teeb aga turundaja elu keeruliseks, sest õnne, nagu armastustki, ei saa toota ega kontrollida. Mida aga saab teha, on olla õnneliku juhuse saabumiseks valmis ning suurendada tõenäosust, et õnn sind leiaks.

Siin on kaks lugu õnnest, loovusest ja edust: õllest, mida keegi ei armastanud, aga mis peitis endas hämmastavat lugu, ja rummist, millele kukkus sülle õnn minna Uus-Meremaalt vallutama maailma suurimat rummiturgu Ameerikat nii, et aega oli vaid 10 päeva.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com