Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reval Denim Guild - sotsiaalmeedia sisuloome kõrgeim pilotaaž
Reval Denim Guild
Milline Eesti bränd kasutab sotsiaalmeedia pakutavaid võimalusi kõige efektiivsemalt? Kelle postitused kaasavad kõige rohkem inimesi? Millise brändi loodud sisu tõmbab tähelepanu? Just neist ja teistest sarnastest sotsiaalmeediat puudutavatest küsimustest lähtus Idea Groupi sotsiaalmeedia juht Rene Rumberg oma sotsiaalmeedia ülevaadet koostades.
Iga ettevõte/bränd tegutseb sotsiaalmeedias oma eesmärke silmas pidades. Samas tulemusi vaadates võib teha ka üldistusi ja anda hinnanguid. Analüüsisime Eesti brändide sotsiaalmeedia tegevust ning lõime selle põhjal kolm kategooriat, alates eksklusiivsest kuni heani välja. Alljärgnevas loos esitleme näiteid, mis on heaks eeskujuks, kuidas muuta oma brändi sotsiaalmeedia kanal silmapaistvamaks ja seeläbi ka efektiivseks lisakanaliks turunduskommunikatsiooni elluviimisel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.