4. veebruar 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

ARVAMUS! Eesti rahvuslik turundus – popsiturundus?

„Ma ei tea, kas nõukogude aeg tõesti keelas nii põhjalikult "kapitalistliku" mõtteviisi, et see avaldab mõju veel mitu põlvkonda? Ilmselt.“ kirjutab 15-aastase turunduse juhtimise kogemusega ettevõtja Terje Behrs.

Huvitav, mitu sajandit võtab aega eestlaste loomuliku äriturunduse elustamine, millal saab turundusest must leib, selmet olla peen välismaine kakuke? Kas see on üldse võimalik, arvestades meie äärealast positsiooni, mikroriiki? Me oleme ajalooliselt täideviijad, kopeerijad, mitte pioneerid. 90% ettevõtetest on juhitud kas väljastpoolt Eestit või selliselt, nagu oleks juhitud väljast. Või on juhitud nii, et see sobib vaid pisikesele siseturule – popsiturundus.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com