3. november 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

INTERVJUU! Lugude jutustamine - tuleviku turundajale vajalik oskus

Kliendid alati ei mõista hästi sisuturunduse ideed ning ajavad seda segamini PR-teksti või pressiteatega, arvates, et sisuturundus peab olema maksimaalselt promov ja nö sweet&cheesy. See aga sisuturunduses enamasti ei tööta. Kuidas seda probleemi lahendada? Loe, mida vastab sellele küsimusele WAZZAP? esineja Alex Marks.

Kliendid alati ei mõista hästi sisuturunduse ideed ning ajavad seda segamini PR-teksti või pressiteatega, arvates, et sisuturundus peab olema maksimaalselt promov ja nö sweet&cheesy. See aga sisuturunduses enamasti ei tööta. Kuidas seda probleemi lahendada?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com