Silja Oja • 14. oktoober 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Uuring: 83% Eesti elanikest keelaks müügikõned oma telefoninumbrile

Tele2 ja Eesti Telekom tegid Riigikogu majanduskomisjonile ettepaneku anda igaühele võimalus piirata oma telefonile müügikõnede tegemine. Tele2 ja Eesti Telekom on kaotanud telemarketingis edukale Elisale 4 aastaga Elisale ligi 80 000 klienti. Kas tegemist on Elisa vastase „vandenõuga“? Kommenteerib Elisa Eesti juht Sami Seppänen. Sõna võtavad ka TNS Emori uuringuekspert Jaana Helm, Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm, Tele2 juhatuse esimees Argo Virkebau, Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel ja Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.

Oktoobris valminud TNS Emori uuringu kohaselt soovib 83% Eesti elanikest keelata müügikõned oma telefoninumbrile. Lisaks leiab 89% vastanutest, et müügikõnesid võiks teha vaid juhul, kui inimene on ise selleks loa andnud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com