Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Rääkimine hõbe, arusaadavus kuld
"Infoajastu ettevõtte konkurentsieelis on sõnumite arusaadavus," kirjutab disainer Markko Karu. "Meie poeriiulitel olevad kolm erinevat “Värska”-nimelist toodet panevad tarbijale kohustuse aru saada, milline neist on see tegelik Värska vesi. Sellised sõnumid nagu “looduslik toode” ja “100% mahla” sisaldavad endas eeldust, et inimene ei süvene ning jätab tähele panemata põhjuse, miks sellist selget (ja tihti eksitavat) sõnumit üldse edastatakse."
Autor: Markko Karu, disainer
Öeldakse, et kui midagi saab mõõta, saab seda ka parandada. Kõik ettevõtted pööravad tähelepanu oma kauba või teenuse mõõdetavale kvaliteedile, olgu selleks siis hind, kaal, toime või kättesaamise kiirus, ning võtavad ette samme nende näitajate parandamiseks. Väga raske on aga mõõta seda, millest arusaamiseks on vaja unustada oma praegused teadmised ning vaadata oma pakkumist nii, nagu seda näeb sinu klient.