12. veebruar 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

ARVAMUS: Maris Saarpuu: Telekomi sektoris toimus läinud aastal vähe turunduslikult suurejoonelist

Turundusaastale 2013 vaatab tagasi Tele2 vanem turundusjuht Maris Saarpuu.

Läinud aasta turundustegevustest on kõige eredamalt meeles suur kära EASi Vene turu matrjoškade kampaania ümber. Selle kampaania kontseptsioon sai aga meedias juba piisavalt tükkides võetud ja läbi analüüsitud, nii et mul pole lisada muud kui vaid oma isiklikku arvamust. Jagan osaliselt sellele kampaaniale meedias valatud kriitikat sõnumi ebaselguse ja ka reaalse vajaduse osas niivõrd heale pakkumisele sedavõrd agressiivset ideelahendust üldse teha. Kuid aus olles on just selliseid hullult laineid löövaid asju aeg-ajalt väga vaja. Kasvõi selleks, et turundajad letargiast välja lüüa ja meelde tuletada, et raamides mõtlemine ei pea olema OK. Kas neid lained rahva raha eest teha on iseasi, aga eks iga ettevõtte rahakott ole ka rahva raha, seda vaid mitte alati nii otseses mõttes.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com