Silja Oja • 16. detsember 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Bauhof: Lausallahindlused ei ole jätkusuutlikud

Ehituskaupluste sektor Eestis on kasvamas, ka meediakulutused on viimase aastaga 24% kasvanud. Peamine meediatüüp tele kasvab sektoris trükimeedia arvelt. Bauhofi turundusdirektor Britte Maidra rääkis viimases Best Marketing Clubis, et Bauhofi väljakutseks on liig sagedaste lausallahindluste vältimine.

Ehituskaupluste sektorist Eestis

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com