30. september 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

INTERVJUU! Müügijuhil on lühiajalised, turundusjuhil pikaajalised eesmärgid

Paljudel B2B firmadel puuduvad turundusjuhid, aga kõikidel on müügijuhid. Nad väidavad, et müük ja turundus on võrdväärsed. Kuidas kommenteerite seda väidet? Loe lühiintervjuud Best B2B konverentsi esineja, Brand Manuali Stockholmi kontori juhataja Göran Crafoordiga.

Göran Crafoord on Brand Manuali Stockholmi kontori juhataja. Best B2B konverentsil 15. oktoobril räägib Göran teenusedisainist B2B-s.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com