Silja Oja • 30 september 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Tarbija kaasamine on edu võti

“Tule tee oma sõbrale isiklik Coca-Cola purk! ” – nii kõlas üleskutse Baltimaade suurimal muusikafestivalil Positivus. Kaasamisaktsiooni idee autoriks ja teostajaks oli uue meedia agentuur Push. Lahenduse valmimisele aitasid kaasa üritusturundusagentuur Orangetime, The MoJoes, Space Productions ning Läti agentuur Sponsor King.

Coca-Cola kampaania “Jaga rõõmu!” on ülemaailmselt osutunud väga edukaks. Seda võib pidada kinnituseks kaasaegses turunduses üha olulisemaks saavale suunale, kus võtmesõnadeks on personaalsus ja isiklik kasutajakogemus. Üha laienev kanalivalik tingib paratamatult auditooriumi tähelepanu hajumise ning tarbijaga püsiva ja isikliku suhte loomiseks tuleb kasutada ka uuenenud kommunikatsioonvõtteid. Sellistest lähtekohtadest tulenevalt loodi rahvusvahelise turunduskampaania täienduseks ka sellesuvine Coca-Cola tarbija kaasamisaktsioon.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com