18 september 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

INTERVJUU! Eesti brändil on Moskvas sama raske läbi lüüa kui New Yorgis

"Eesti tootjatel on võimalus ära kasutada trendi, et Venemaal on kõik, mis tehtud käsitööna, premium. Teine võimalus peitub Eesti e-riigi kuvandis – Venemaal tajutakse, et Eestis on tugevad ja head programmeerijad. Maine on olemas, iseasi, kas seda osatakse ära kasutada," räägib Peterburi reklaamiagentuuri Protein juht Vladimir Pavlov.

Mis on sinu hinnang – kuidas Eesti ettevõtted üldiselt Vene sihtrühmale kommunikeerivad?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com